...

Name: Lisa

Du skrev en riktigt bra grej där; Man tjänar ingenting på att ge någon bitchblickar i korridorerna, och jag förstår inte heller varför man skulle snacka skit om dig. Du är verkligen unik som du är, och det är någonting beundrasvärt i din ålder. Det är även någonting som du kommer tjäna på när du blir äldre -- man ska alltid följa sin egen väg istället för att följa strömmen.

2011-03-12 | 20:05:42
URL: http://liisiish.blogg.se/
Name: Anonym

Kan du inte berätta lite om vad som har hänt

2011-03-13 | 00:07:38
Name: mighty asshole

Åh jag tror inte att de är sant..

HAHAHAHAHAAHAHAH!!! HAAAAAAAAHH!!!

2011-03-14 | 00:36:45
Name: -Calle-

Vad är det som är så kul med det där!?!??

Jodu smurfan, du känner ju mig... Jag älskar att småretas, men jag HATAR mobbing något så fruktansvärt! Så hör av dig om du vill ha hjälp med något! ;)

2011-03-14 | 17:43:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: