Slingor<3

Name: Anonym

För det första : skiiiiitfula slingor , jag spyr!



för det andra så märker man att du vill se sexig ut , du visar tänderna lite och putar med brösten , seriöst det räcker.



sluta lek!

2010-06-27 | 19:16:04
Name: its nadja bitch!

man får ju inte glömma att man ser din finfina (noot) BH på första bilden. seriöst sluta leka modell! spyr på dig btw!:)

2010-07-01 | 22:30:42
Name: Lisa

För det första: Inte för att verka taskig, men ni känner inte ens henne, så sluta trampa ned henne!



För det andra: Alla gör sig till framför kameran någon gång i livet. Jag gör det hela tiden -- jag spärrar upp ögonen, suger in kinderna och ser ut som en fisk. Betyder det att jag tror att jag är en fisk? Nej, jag bryr mig helt enkelt inte.



För det tredje: Slingorna ser bra ut. Det är visserligen en smakfråga, men det är någonting annorlunda, men subtilt vilket jag gillar.



För det fjärde: Smurfan, du är underbar!!

2010-07-06 | 21:22:27
URL: http://liisiish.blogg.se/
Name: its nadja again bitches;)

okej du lisa(?) jag har inte sagt att det är DIG jag hatar. Jag hatar smurfan och de behöver du inte bry dig om. OKEJ? not your business;)

2010-08-10 | 16:46:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: