En obeskrivlig vändning

Name: lillajag

de e fint för dig, jag skulle också varit överlycklig om ja var i ditt ställe! Men om du var nere, prata med dina vänner men glöm inte att fråga om hur de mår!

Svar: Tack för ditt stöd :) xx
Smurfan

2012-10-15 | 20:29:20
Name: Hillevi

Jag är så glad för din skull Felicia! Och som du säger... JAAAAA DU FÖRTJÄNAR DEN DÄR BILJETTEN! Över någon annan!
Puss! <3

Svar: Tack finaste! Du förstår inte hur obeskrivligt det kändes när jag fick biljetten i handen! Kändes overkligt att jag faktiskt lyckades efter allt negativt. <3
Smurfan

2012-10-15 | 20:45:46
URL: http://lifeashille.blogg.se
Name: Frida

Kom in på din blogg via twitter. Jag vill bara säga, att jag har heller aldrig träffat killarna, har heller aldrig fått se dem eller något sånt. Jag är superdeppig idag, jag ville det mer än nåt annat. Det är min födelsedag idag och jag kan inte med ord beskriva hur besviken jag är, jag hade sett fram emot det så mycket. Jag är glad fördin skull, det är jag verkligen. Hoppas att du en dag kommer att förstå hur lyckligt lottad du faktiskt är. :)

Svar: Det betyder verkligen mycket att du fortfarande är glad för min skull fast du inte fick något själv. Det är starkt gjort och det gör dig till en bra person. Vissa skulle hata mig just nu och skriva ner mig totalt men det är fint när folk kan va glada för andra. Tack! Fortsätt se framåt och ge inte upp :)
Smurfan

2012-10-15 | 21:06:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: