Måste skriva av mig lite...

Name: Hillevi

Vilket bra inlägg hjärtat! Jag förtår exakt hur du känner, för jag träffade ju inte heller dom. Visst du är ett större fan än mig, men jag kan ändå förstå hur jobbigt det är för dig! Och, jag tror faktiskt på fullaste allvar att du kmr få träffa dom nån gång, helt seriöst! För du är inte en sån tjej som ger upp så lätt, det vet jag att du inte är. Saknar dig mycket tjejen, puss <333333

2012-05-06 | 13:25:31
URL: http://lifeashille.blogg.se/
Name: Anonym

Jag håller med dig en viss del, men samtidigt är ju du minst lika galen som alla andra? Du planerar att bo i tält i sommar utanför deras hotell, du följde efter de hela dagen vid deras senaste besök och letade efter deras hotell i kylan, du var på flygplatsen och du planerar veckor i förväg att 'stalka' varenda kändis som kommer til sverige. Låter det inte lite hysteriskt?

Helt ärligt är det tjejer som du som skämmer ut fans. Du bokstavligen förföljde Ed Sheeran vid hans senaste besök och han frågade till och med varför varpå du enligt din blogg svarade med ett 'lol'. Hur hade du känt dig om du var känd och knappt kunde röra dig för att ett gäng med 14-åriga hysteriska tjejer förföljer dig med ett väldigt fjortisbeteende?

One direction fanbasen har blivit ett jävla skämt, alla är hysteriska och skämmer ut både bandet och sig själva för omvärlden vilket är synd då jag tycker att killarna har talang och kan komma långt. Men gång på gång är det fansen som gör så att killarna tas oseriöst. Och att det skulle vara 'nya' fans har jag svårt att se då One Direction bara funnits i 2 år. Är ett gammalt fan någon som såg på X-factor back in the days? Vet ni hur många som ser X-factor i england en vanlig kväll? Är Bert, 58 år gammal från Hull ett bättre fan än många för han såg killarna i tv-rutan? Du vet att det finns tusentals som lyssnat på MCR längre än dig, är de bättre fans än dig? Gillar de MCR mer än dig för de började lyssna på dem innan? Betyder MCR mer för det? Handlar inte ett bra fan om att finnas kvar till slutet, köpa skivor och sprida hur bra de är så fler börjar lyssna och framförallt respektera artisten? Är tiden verkligen så viktig? Såklart att det finns vissa 'nya fans' som eventuellt är mer hysteriska, men dra inte alla över en kam då jag är rätt säker att det finns 'gammla fans' som är värre och 'nya' som är vettiga.

Jag vill verkligen inte låta dryg och förstår att du har haft det svårt, men hoppas att du får en liten tankeställare av det här även fast du verkar tycka lite som jag. Om INGEN åkte till flygplatsen, stod utanför hotell eller twitterspammade killarna så skulle fanbasen ses trevligare och jag tror framför allt killarna skulle uppskatta det otroligt mycket. Att stå och skrika på en flygplats är ungefär så omoget som det kan bli.

Jag hoppas verkligen att du en dag får möjligheten att träffa dina idoler - och då inte på en flygplats ihopressad med tusen andra galna tjejer som skriker och gråter så att bandet inte kan ta sig fram utan måste forslas iväg. Lycka till!

2012-05-06 | 18:34:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: